جشن یلدا یکی از جشن‌ها و مراسم باستانی ایرانی است که ایرانیان هرساله آن را در کنار هم جشن می‌گیرند. گذشتن از یلدا سخت است و گذشتن از هدیه‌هایی که شب یلدا دریافت می‌کنیم سخت‌تر! حس خوب هدیه گرفتن در شب یلدا یا در هر مراسم دیگری فرصت مناسبی برای تهیه و طراحی هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403 است. اگر شما از صاحبین مشاغل هستید با هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403 حس خوب شب یلدا را با نام تجاری خود گره بزنید و نام خود را در ذهن‌ها ماندگار کنید. بنابراین امروز با ما در مجله نوبل گیفت همراه باشید تا بهترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403 را بررسی کنیم و در کنار هم به ایده‌هایی نو برسیم.

مروری بر هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403

شب یلدا که فرصتی برای گذراندن زمانی باکیفیت با عزیزان و خانواده است، با وجود هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403 زیباتر و ماندگارتر خواهد شد. انگیزه هر فردی با دریافت هدیه‌های سازمانی چند برابر خواهد شد. یلدا نیز بهانه‌ای برای تقدیر از مدیران و کارمندان با اهدای هدایای تبلیغاتی مدیریتی است. همچنین این هدایا می‌توانند نام سازمان شما را ماندگار کنند. چون هدایای تبلیغاتی هرجا که باشند نام شما را با خود حمل می‌کنند. پس از اهمیت هدیه‌های تبلیغاتی مدیریتی غافل نشوید.

شما می‌توانید باکیفیت‌ترین هدایای تبلغاتی را باتوجه به بودجه و سلیقه خود در نوبل گیفت سفارش بدهید. تنوع بالای این هدایا دست شما را در انتخاب هدیه موردنظرتان بسیار باز گذاشته است. در ادامه لیستی از هدایای تبلیغاتی که می‌توانید برای یلدای 1403 در نظر داشته باشید تهیه شده است.

سهم هدایای کاربردی در هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403

طراحی هدایای کاربردی باعث می‎‌شود تا شانس استفاده از هدایای تبلیغاتی یلدا بیشتر شود. با مصرف بیشتر هدایای تبلیغاتی کاربردی نام سازمان شما بیشتر دیده خواهد شد. تصور کنید خودنویسی روان و زیبا به دست شما بدهند که نام یک سازمان یا یک نشان تجاری بر روی آن حک شده باشد. آن نام نیز بر ذهن‌ها حک خواهد شد. پس پرکاربرد بودن هدایای تبلیغاتی شما می‌تواند تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد. در ادامه به برخی از این هدایا خواهیم پرداخت.

ست روان‌نویس و جا سوییچی:

روان‌نویس و جا سوییچی می‌تواند یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403 باشد. مخصوصا اگر نام یا نشان سازمان شما بر روی آن حک شده باشد. روان‌نویس و جاسوییچی که با نام سازمان شما تولید شده باشد هرجا که برود نام شما را با خود خواهد برد و آن را در ذهن همه ماندگار خواهد کرد.

ست تقویم رومیزی و سررسید

وجود یک تقوم رومیزی بر روی میزکار چه در محل کار و چه در منزل یکی از واجبات است. با در نظر گرفتن یک تقویم رومیزی و سررسید به‌عنوان هدیه شب یلدای 1403 نام سازمان خود را همراه هر روز و هر لحظه کنید. می‌توانید تقویم را با نشان مخصوص و طرح دلخواه چاپ کنید و در کنار آن حال و هوایی یلدایی نیز به آن ببخشید.

جعبه ماگ و دمنوش:

شب یلدا شروع فصل سردی است که در آن چای و دمنوش بیشتر از هرچیزی می‌چسبد. شما می‌توانید با چاپ ماگ تبلیغاتی با متن یلدایی و نشان تجاری خود لحظات زمستانی را گرم کنید و نام خود را به‌خوبی در ذهن به یادگار بگذارید. وجود ماگ شما به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403 بر روی میز خانه و اداره مدیران و کارمندان به دیده شدن نام شما کمک بسیاری خواهد کرد.

هدایای تبلغیاتی مدیریتی لوکس و ماندگار برای یلدای 1403

افزودن اندکی چاشنی هدایای لوکس به هدایای تبلیغاتی مدیریتی  برای یلدای 1403 ایده دلنشین و جذابی به‌نظر می‌رسد. هدایای خاص و لوکس می‌تواند هدایای شب یلدا را تا سالیان سال ماندگار و خاطره‌انگیز کند و با هربار دیدن آن یادآور نام و نشان تجاری شما باشد. با چاپ شعر و تصاویر یلدایی و یا با انتخاب رنگ‌های مرتبط با جشن یلدا به جذابیت این هدایا بیش از پیش افزوده خواهد شد.

عطرهای تبلیغاتی:

بسیاری از افراد با استشمام بو به یاد خاطرات خوبی می‌افتند که در زمان پوشیدن آن عطر رخ داده است. با حک کردن نام خود بر روی عطر و هدیه دادن آن نام سازمان خود را همراه این خاطرات خوب کنید.

تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال:

دنیای امروز پیوند ویژه‌ای با تجهیزات الکترونیکی دارد و از دنیای دیجیتال جدا نیست. همین امر فرصت مناسبی است تا نام خود را ماندگار کنید. با چاپ نام و نشان تجاری خود بر روی تجهیزات الکترونیکی حس خوب استفاده از این گجت‌ها را هدیه بدهید و نام خود را ماندگار کنید.

ست قهوه خوری و قهوه‌جوش:

برخی از افراد ترجیح می‌دهند تا به‌جای استفاده از دمنوش‌های زمستانی روز خود را با قهوه شروع کنند. ست قهوه‌جوش فرصت مناسبی است تا قهوه را به‌طور تازه در منزل یا محل کار تهیه کنیم. به این ترتیب با چاپ نام شما بر روی قهوه‌جوش روز افراد با دیدن نام شما شروع خواهد شد.

صنایع دستی و میناکاری:

از آنجایی که جشن شب یلدا سنتی کاملا ایرانی است، همراه شدن با صنایع دستی و هنر ایرانی می‌تواند بر زیبایی این شب بیافزاید. صنایع دستی ایرانی به قدری زیبا هستند که حتی می‌توانند در دکوراسیون منازل جای داشته باشند. درصورتی که برای هدایای تبلیغاتی خود صنایع دستی انتخاب کنید چشمان هر فردی میخکوب این انتخاب زیبا و لوکس خواهد شد. و نام خود را با یکی از ارزشمندترین هنرهای ایرانی همراه خواهید کرد.

هدایای خلاقانه در هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403

برای اینکه هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403 هرچه بیشتر در ذهن‌ها ماندگار باشد بد نیست اندکی خلاقیت به آن اضافه کنیم. هدایایی که بر اساس حیطه کاری طراحی شده باشد. هدایایی که با روح نوآورانه خود به فضا جانی دوباره ببخشد، مانند یک گلدان گل آپارتمانی همیشه سبز. در این بخش چند مورد از هدایای خلاقانه برای شب یلدا را در کنار هم بررسی می‌کنیم.

دیوان حافظ

یکی از رسوم قدیمی در شب یلدا تفال زدن به حافظ است. دیوان حافظی که در دست بزرگان می‌چرخد و غزلیاتی که شب یلدا را زیبایی دوچندان می‌بخشد. حالا تصور کنید که دیوان حافظ در دست شما از هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای سال 1403  باشد. قطعا نام سازمان در ذهن شما همیشه ماندگار خواهد شد. همچنین دیوان حافظ علاوه بر شکیل بودن، از ارزش فرهنگی بالایی برخوردار است و ارزش معنوی آن به‌هیچ صورت قابل قیاس نیست.

مجموعه‌ یلدایی آجیل و خشکبار:

از دیگر اجزای جدانشدنی شب یلدا آجیل و خشکبار است. به همین مناسبت می‌توانید با تهیه کردن مجموعه‌های کادویی حاوی آجیل و خشکبار به همراه المان‌های یلدایی هدیه‌ای مناسب برای شب یلدا تهیه کنید. تابلو فرش یلدایی، شمع به‌شکل انار، رومیزی یا روکش کوسن با طرح سنتی و… می‌تواند در این مجموعه در کنار آجیل و خشکبار قرار بگیرد. با تهیه این مجموعه و حک کردن نام سازمان خود بر روی این مجموعه، لذت شب‌نشینی شب یلدا را با نام خود گره بزنید.

سبدهای پذیرایی شب یلدا

یکی دیگر از هدایای خلاقانه دیگری که می‌توانید در لبیست خلاقانه هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403 داشته باشد سبدهای پذیرایی شب یلداست. این سبدها می‌توانند حاوی موارد متفاوتی باشند. به‌عنوان مثال می‌توان این سبدهای پذیرایی را با میوه خشک، شیرینی خشک، باسلوق، آجیل، دمنوش و… پرکرد. با انجام این ایده خلاقانه نام سازمان خود را با تجربه لذت‌بخش چشیدن شیرینی‌های سبد پذیرایی یلدایی گره خواهید زد و در یادها ماندگار خواهید بود.

باکیفیت‌ترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403 با نوبل گیفت

اگر قصد دارید تا برای یلدای 1403 هدایای تبلیغاتی مدیریتی تهیه کنید و مقاله ما تا به اینجا برایتان مفید بوده است، این بخش از مقاله را نیز از دست ندهید. تمامی هدایای تبلغاتی مدیریتی برای یلدای 1403 که در این مقاله ذکر شده است را می‌توانید با بهترین کیفیت از نوبل گیفت تهیه کنید. نوبل گیفت هدایای مورد نظر شما را با بهترین کیفیت برای شرکت یا سازمان شما شخصی‌سازی می‌کند. به این ترتیب هدایای تبلیغاتی شما نامی ماندگار را همراه با کیفیتی مثال زدنی در اذهان ثبت خواهد کرد. برای سفارش محصولات و هدایای موردنظرتان و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید. همچنین ما در نوبل گیفت به شما کمک خواهیم کرد تا با توجه به حوزه فعالیت کسب‌وکار خود هدیه‌ای درخور نام خود و شأن کارمندان و مدیران خود انتخاب کنید. پس ما در تماس باشید.

کلام پایانی:

شب یلدا یا شب چله به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین مراسم ایرانی اهمیت بسیاری برای ما ایرانیان دارد. و به‌دلیل همین اهمیت است که می‌تواند فرصتی مناسب برای تهیه هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403 باشد. لذت شب یلدا و هدیه گرفتن در آن شب نام تجاری شما را در ذهن ماندگار خواهد کرد.

برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مد نظر خود انتخاب‌های فراوانی در پیش دارید. می‌توانید هدایایی کاربردی در نظر بگیرید تا نام شما بیشتر در همه جا دیده شود. می‌توانید با در نظر گرفتن هدایای لوکس‌تر ارزش بیشتری را به هدایای خود ببخشید. و در نهایت با اضافه کردن چاشنی خلاقیت به هدایای تبلیغاتی نام خود را بیش از پیش در ذهن‌ها ماندگار کنید. برای سفارش هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای 1403 می‌توانید روی نوبل گیفت حساب کنید. نوبل گیفت هدایای مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و بالاترین کیفیت چاپ و حک آماده می‌کند تا هدایای شما زبانزد همه باقی‌ بماند. برای سفارش محصولات موردنظر خود با ما در تماس باشید.