نمایشگاه‌ها فرصت‌های ویژه‌ای برای به‌نمایش گذاشتن برند و نام تجاری شما هستند. معمولا در میان غرفه‌های مختلف نمایشگاهی هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی بسیاری به چشم می‌خورند. نمایشگاه‌ها از بهترین فرصت‌های بازاریابی هستند. با شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی ضمن ایجاد کردن فرصت‌های همکاری متنوع و ویژه، این شانس را دارید تا متخصصین و کارشناسان زبده را به مجموعه خود جذب کنید تا در مسیر پیشرفت یکه‌تاز باشید. در نمایشگاه‌های تخصصی فضای رقابتی سالمی وجود دارد و هرکسی با توانایی و تخصص خود می‌تواند جایگاه ویژه خود را بیابد. اما در این میان از اهمیت تبلیغات و مارکتینگ نباید غافل بود. در نمایشگاه‌ها هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی وظیفه تبلیغ و گسترش نام تجاری شما را برعهده دارند.

اهدای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی به بازدیدکنندگان شانس مرور شدن نام شما را در ذهن آنان بالا می‌برد. به‌همین منظور در این مقاله به بررسی هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی خواهیم پرداخت. در ادامه این مقاله پرفروش‌ترین هدایای نمایشگاهی را معرفی خواهیم کرد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا بدانید باکیفیت‌ترین این هدایای تبلیغاتی را از کجا می‌توانید تهیه کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی راه ارتباط بازدیدکنندگان نمایشگاه با کسب‌وکار شماست. حلقه اتصالی که بازدیدکنندگان را دوباره به سمت شما خواهد کشید و مسیرشان را به سمت غرفه شما متمایل خواهد کرد. داستان این هدایا در نمایشگاه به پایان نمی‌رسد. حجم بسیار زیادی از هدایای تبلیغاتی از نمایشگاه خارج می‌شوند و دست به دست می‌چرخند و نام تجاری شما را گسترش می‌دهند. بسیاری از هدایای نمایشگاهی تا مدت‌های زیادی می‌توانند سفیر نام تجاری شما باشند. مادامی که از آن هدایا استفاده شود، برند و لوگوی شما دیده خواهد شد و شانس موفقیت تبلیغات شما بالاتر خواهد رفت.

پس نکاتی وجود دارد که باید در انتخاب هدایای نمایشگاهی مد نظر داشته باشید. قبل از هرچیزی جامعه هدف خود را شناسایی کنید. شناسایی کنید که چه افرادی از چه قشری، با چه سنی و… از این هدایا استفاده خواهند کرد و جذب نام تجاری شما خواهند شد. بخشی از شناسایی جامعه هدف به نوع کسب‌وکار شما نیز بستگی دارد. پس درواقع با در نظر داشتن نوع کسب‌وکار خود و شناسایی کردن افرادی که ممکن است این کسب‌وکار برایشان سودمند باشد می‌توانید جامعه هدف خوبی را شناسایی کنید.

نکته دیگری که در هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی باید در نظر داشته باشید، کاربردی بودن هدایاست. هدایای لوکس یا تزیینی نیز گزینه خوبی برای گسترش نام تجاری شماست اما در مقایسه با هدایای کاربردی، شانس کمتری برای دیده شدن در دست همه دارند. هدایای کاربردی به نسبت کاربردی که دارند می‌توانند دست‌به دست شوند و نام تجاری شما را در حافظه همه ثبت کنند. این هدایای کاربردی گاهی می‌تواند ساده مانند یک خودکار باشد.

البته انواع هدایای کاربردی و هدایای نمایشگاهی به همین‌جا ختم نمی‌شود. در ادامه این مقاله لیستی کامل از انواع هدایایی که می‌توانید برای نمایشگاه در‌نظر داشته باشید آماده کرده ایم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی سال 1403

محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی هدایایی هستند که هم برای نام تجاری شما سودآور باشد هم برای بازدیدکننده از غرفه شما در نمایشگاه. هدایای تبلیغاتی باید برای بازدیدکنندگان نمایشگاه جذابیت لازم را داشته باشد تا اول از هرچیز به غرفه شما جلب شوند و بعد از آن با استفاده از این هدیه تبلیغاتی نام و برند شما را در ذهن خود حک کنند.

هر نمایشگاه با توجه به موضوع خود می‌تواند هدایای تبلیغاتی مخصوص و ویژه خود را داشته باشد. نمایشگاه ابزارآلات صنعتی موضوعی متفاوت از نمایشگاهی با موضوع کودکان دارد. به‌همین نسبت هدایای تبلیغاتی مناسب با این رویدادها نیز فرق خواهد کرد. وابسته به این تفاوت محبوب‌ترین هدیه تبلیغاتی هر نمایشگاه نیز می‌تواند متفاوت باشد.

اما یک سری از هدایا هستند که تفاوتی ندارد در چه نمایشگاهی با چه موضوعی ارائه شوند. این هدایا همواره موفق خواهند بود و از آن استقبال خواهد شد. هدایایی مانند ماگ چاپ شده با نام و لوگوی برند شما، جاسوییچی یا پک لوازم التحریر مانند دفترچه یادداشت و خودکار، از دسته هدایای کاربردی و تبلیغاتی است که در هر زمینه‌ای هم فعالیت داشته باشید، برای شما مناسب خواهد بود. این دسته از هدایا به‌علت قیمت مناسب‌تر آن می‌تواند در تعداد بالا تهیه شود و به تعداد نفرات بالاتری اهدا شود. این استراتژی باعث می‌شود تا افراد بیشتری به این هدایا دست پیدا کنند و نام تجاری و لوگوی شما بیشتر دیده شود. بعد از اینکه هدایا به دست بازدید کنندگان برسد دیگر هدایا هستند که نماینده شما محسوب می‌شوند. به‌همین دلیل مهم است که انتخاب کنید قصد دارید نام شما چگونه دیده شود و شناخته شود. پس بدون معطلی به سراغ بهترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی می‌رویم.

پرفروشترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را بشناسید:

در انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی یکی دیگر فاکتورهایی که می‌تواند راهنمای شما باشد، میزان فروش آن آیتم یا محصول است. پرفروش بودن هدیه نشان می‌دهد که برندها بازخورد بهتری در استفاده از این هدیه دریافت کرده اند. در ادامه این مقاله نیز پرفروشترین هدایای تبلیغاتی را لیست خواهیم کرد تا بتوانید با آگاهی کامل محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

جا کلیدی فلزی تبلیغاتی

یکی از ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، جا کلیدی فلزی تبلیغاتی است. این جاکلیدی این قابلیت را دارد تا با درج لوگو یا نام برند شما به یکی از بهترین محصولات برای تبلیغ نام تجاری شما تبدیل شود. جا کلیدی وسیله‌ای بسیار کاربردی است که همه افراد بدون استثنا از آن استفاده می‌کنند. هر باری که دسته کلید با جا کلیدی برند تجاری شما روی میز گذاشته می‌شود، نام تجاری شما را در ذهن افراد ماندگار می‌کند. به‌همین دلیل جا کلیدی فلزی تبلیغاتی می‌تواند انتخابی مناسب و باکیفیت برای هدایای نمایشگاهی شما باشد. انتخابی که با توجه به قیمت مناسب آن می‌توانید تعداد بالایی از آن را تهیه کنید و در بین بازدیدکنندگان توزیع کنید.

فلش تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای ساده اما بسیار کاربردی در نمایشگاه‌ها فلش تبلیغاتی است. در میان تنوع بالای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی برخی از هدایا نسبت به باقی هدایا طرفداران بسیاری دارد و اکثر بازدیدکنندگان دوست دارند از آن داشته باشند. یکی از این هدایای پرطرفدار فلش تبلیغاتی است. پرطرفدار بودن فلش تبلیغاتی در میان دیگر هدایای تبلیغاتی باعث شده است تا به یکی از پرفروشترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی تبدیل شود. فلش تبلیغاتی از هدایای کاربردی است که کمتر کسی پیدا می‌شود با آن سروکار نداشته باشد. کاربرد بالای این محصول فرصت بسیار مناسبی برای استفاده تبلیغاتی از آن ایجاد می‌کند.

با درج نام و برند و لوگوی کسب‌وکار خود بر روی فلش می‌توانید در جهت گسترش نام تجاری خود قدم بزرگی بردارید. فلش‌ها برای تبادل اطلاعات بسیار دست‌به‌دست می‌شوند و در دست افراد مختلفی قرار می‌گیرند. به همین منظور با درج نام تجاری خود بر روی فلش تبلیغاتی نام شما در ذهن همه ماندگار خواهد شد. فلش تبلیغاتی در طرح‌های مختلف در ظرفیت‌های متنوعی تهیه شده است که می‌توانید مناسب‌ترین آن را با‌توجه به نیاز تهیه کنید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی SP Pars

اگر ترجیح می‌دهید هدیه تبلیغاتی غرفه شما در نمایشگاه از جا کلیدی فلزی ساده‌تر باشد و همینطور هزینه کمتری داشته باشد، خودکار پلاستیکی تبلیغاتی SP Pars بهترین انتخاب شماست. در بین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی هیچ هدیه‌ای بیشتر از خودکار و نوشت افزار در بین مردم دست‌به‌دست نمی‌شود. خودکارهای تبلیغاتی در مدرسه، بانک، محل کار و… دست‌به‌دست می‌شود و برند تجاری شما همه جا دیده خواهد شد. همین امر باعث می‌شود تا خودکار پلاستیکی تبلیغاتی SP Pars به انتخابی مناسب برای یک هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی باشد.

این مدل خودکار با رنگ‌های متنوعی که دارد نمای جذابی ایجاد می‌کند تا برای بازدیدکنندگان قابل توجه باشد. همچنین بدنه سیلور این مدل خودکار نمایی شیک و زیبا به این خودکار می‌دهد و انگیزه استفاده از آن را در بین مردم بیشتر می‌کند.

 

خودکار فلزی تبلیغاتی AFk144

اگر برای هدیه تبلیغاتی غرفه نمایشگاه خود خودکار را انتخاب کردید، گزینه‌های متفاوت و متنوعی پیش رو خواهید داشت. خودکار در بین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی از هدایای متنوع محسوب می‌شود. انواع مختلف خودکار باعث شده است تا تقریبا هیچ دو برند تجاری را با یک مدل خودکار نبینیم. یکی از این انواع متفاوت خودکار، خودکار فلزی تبلیغاتی AFk144 است.

این خودکار فلزی با بدنه فلزی و چرمی خود نمایی بسیار شیک و شکیل دارد. خودکار فلزی تبلیغاتی AFk144 می‌تواند در میزکار رئیس و معاون یک اداره جای داشته باشد. این مدل خودکار هدیه مناسبی برای مدیران کسب‌وکار است تا در کنار دیگر هدایای مدیریتی بتواند نام تجاری شما را ماندگار کند.

خودکار هدیه‌ای بسیار کاربردی است. اما زیبایی این مدل از خودکار باعث می‌شود تا کاربرد آن بیشتر شود. به‌همین علت انتخاب خودکار فلزی تبلیغاتی AFk144 به‌عنوان هدیه تبلیغاتی غرفه نمایشگاه شما می‌تواند انتخابی اقتصادی، به‌صرفه و هوشمندانه باشد. این خودکار در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای تولید شده است و می‌توانید متناسب با دیگر هدایای مدیریتی رنگ آن را انتخاب کنید.

سررسید تبلیغاتی

یکی از هدایای متداول و پرطرفداری که همواره در اکثر غرفه‌های نمایشگاه وجود دارد، سررسید تبلیغاتی است. در میان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی سررسید یکی از هدایایی است که برندهای مختلف با رقابت بر سر کیفیت و زیبایی آن سعی می‌کنند نام خود را ماندگارتر کنند.

سررسید تبلیغاتی همچنین در میان بازدیدکنندگان بسیار پرطرفدار است. علت طرفداران بسیار این هدیه تبلیغاتی کاربرد فراوان این سررسید است. سررسید یکی از کاربردی‌ترین ابزار برنامه‌ریزی و یادداشت نویسی است. هرچه کیفیت و زیبایی سررسید بالاتر و بیشتر باشد، افراد انگیزه بیشتری خواهند داشت تا از آن استفاده کنند. و هرچه از سررسبد تبلیغاتی که نام تجاری شما بر روی آن درج شده است بیشتر استفاده شود، شانس شما برای دیده شدن نام تجاری کسب‌وکارتان بالاتر خواهد رفت.

بنابراین مهم است که سررسید تبلیغاتی شما کیفیت بالایی داشته باشد، همچنین از ظاهر زیبا و شیکی برخوردار باشد. ما در نوبل گیفت سررسیدهای متنوعی را تهیه کرده ایم تا بتوانید هدیه تبلیغاتی خود را با بالاترین کیفیت سفارش دهید. برای سفارش سررسید مورد نظرتان با ما از طریق واتسپ در ارتباط باشید.

ماگ فلزی در دار AF 801

یکی دیگر از هدایای پرطرفداری که معمولا همیشه در همه نمایشگاه‌ها وجود دارد، ماگ و لیوان است. چه ماگ‌های سرامیکی چاپی و چه ماگ‌های فلزی مانند ماگ فلزی در دار AF 801. این ماگ از دسته هدایای بسیار کاربردی محسوب می‌شود چون ماگ یکی از کاربردی‌ترین وسایلی است که هر فردی در روز از آن استفاده می‌کند. ماگ و لیوان برای استفاده آب، چای یا قهوه کاربرد ویژه‌ای دارد. به‌همین خاطر استفاده کردن از ماگ به‌عنوان هدیه تبلیغاتی باعث می‌شود تا نام و لوگوی برند شما شانس دیده شدن بیشتری داشته باشد.

ماگ فلزی در دار AF 801 ماگی فلزی و دو لایه‌ است که می‌تواند دما را برای مدت محدودی حفظ کند. درب ماگ فلزی در دار AF 801 بر قابلیت‌ها و کارایی این ماگ در حفظ دمای مایع درون آن می‌افزاید. جنس این ماگ به‌گونه‌ای است که قابلیت چاپ لوگو و نام تجاری شما بر روی بدنه ماگ به‌راحتی ممکن است. با سفارش دادن ماگ فلزی در دار AF 801 و درج نام و نشان خود بر روی این ماگ، نام تجاری خود را در یاد همه ماندگار کنید.

فلاسک دیجیتال تبلیغاتی

از دیگر موارد کاربردی که بسیاری از افراد به‌صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند، فلاسک دیجیتال است. از این رو فلاسک دیجیتال تبلیغاتی در بین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی گزینه خوب و شیکی محسوب می‌شود. فلاسک دیجیتال می‌تواند برای خنک نگه داشتن آب یا داغ نگه داشتن نوشیدنی‌های گرم مانند چای و قهوه استفاده شود. نمایشگر دیجیتال روی درب فلاسک کمک می‌کند تا دمای مایع درون فلاسک را بتوانید در هر لحظه پایش کنید.

فلاسک دیجیتال محصولی است که از دانش آموز تا کارمند ممکن است از آن استفاده روزانه داشته باشند. به همین علت انتخاب فلاسک دیجیتال به‌عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی ایده خوب و خلاقانه‌ای خواهد بود. فلاسک دیجیتال تبلیغاتی در سه رنگ قرمز و مشکی و سفید موجود است. این فلاسک از بهترین جنس استیل تهیه شده است تا ضامن سلامت و کیفیت نوشیدنی درون فلاسک باشد.

فلاسک دیجیتال تبلیغاتی با ظرفیت 600 میل‌لیتر این قابلیت را دارد تا به همراه میزکار مشتریان بالقوه شما تبدیل شود. شما با درج لوگو یا نام تجاری خود بر روی این فلاسک باکیفیت خواهید توانست تا نام خود را در ذهن همه ماندگار کنید.

تراول ماگ استیل تبلیغاتی

یکی دیگر از محصولاتی که برای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی بسیار مناسب و نفیس است، تراول ماگ استیل تبلیغاتی می‌باشد. تراول ماگ استیل تبلیغاتی تجربه داشتن و استفاده ماگ و فلاسک را به‌طور همزمان برای شما به ارمغان می‌آورد. با داشتن یک تراول ماگ استیل می‌توانید میزان مصرف روزانه چای، قهوه و یا هر نوشیدنی دیگری را به همراه خود هرجا که می‌روید داشته باشید. با داشتن تراول ماگ استیل دمای نوشیدنی شما حفظ می‌شود. همچنین به‌وسیله تراول ماگ استیل نوشیدن از محتوای درون ماگ بسیار آسان‌تر خواهد بود. تمامی این عوامل از تراول ماگ استیل تبلیغاتی گزینه‌ای کاربردی و عالی برای استفاده تبلیغاتی می‌سازد.

تراول ماگ استیل تبلیغاتی با طراحی کاربردی خود در هرجایی که باشد می‌تواند سفیر برند تجاری شما باشد. این محصول در دو رنگ مشکی و طوسی طراحی شده است و با این دو رنگ شیک و جذاب مورد پسند اکثر سلایق خواهد بود. ظرفیت این تراول ماگ استیل برابر با 400 میلی‌متر است که تقریبا تا دو لیوان نوشیدنی را می‌تواند درون خود جای دهد. تمامی عوامل بالا از تراول ماگ استیل هدیه‌ای بسیار کاربردی می‌سازد که می‌توانید با درج نام تجاری خود، نام خود را در همه اذهان ماندگار کنید.

ست فلاسک و لیوان تبلیغاتی

با وجود مزیت‌های تراول ماگ استیل اما هنوز برخی استفاده از فلاسک و لیوان را به هرچیزی ترجیح می‌دهند. این اتفاق فرصت خوبی برای تبلیغ شماست. ست فلاسک و لیوان تبلیغاتی می‌تواند یکی از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی موفق باشد. این ست بسیار کاربردی است چون هم از ماگ و هم از فلاسک می‌توان به‌صورت جداگانه استفاده کرد. در این صورت نام تجاری شما در زمان‌ها و مکان‌های مختلفی شانس دیده شدن دارد. و حتی در صورت استفاده  همزمان از فلاسک و لیوان بر ارزش هدیه شما بسیار خواهد افزود. این ست فرصت بسیار خوبی برای استفاده به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی است.

درون این ست یک فلاسک دیجیتال وجود دارد که درب آن درجه حرارت نوشیدنی را نشان می‌دهدو همچنین یک عدد لیوان با بالاترین کیفیت درون این ست وجود دارد تا نوشیدن نوشیدنی برای مشتریان از هر زمانی لذت‌بخش‌تر باشد. ست فلاسک و لیوان تبلیغاتی درون یک جعبه با بهترین بسته‌بندی ارائه می‌شود تا هدیه نمایشگاهی شما در بهترین حالت ممکن به دست بازدیدکنددگان نمایشگاه برسد. شما با ثبت لوگو یا نام تجاری خود بر روی فلاسک، لیوان یا هردوی آن در جهت ماندگاری نام تجاری خود گام بزرگی برداشته اید.

ست مدیریتی تبلیغاتی 2 تکه جیبی

هدیه دادن ست‌های مدیریتی به‌عنوان هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی ایده‌ای زیبا و شکیل است. مخصوصا اگر مدیران یک مجموعه در حال بازدید از غرفه شما باشند. ست‌ مدیریتی تبلیغاتی 2 تکه جیبی در میان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی در عین حال که بسیار شیک و زیباست، بسیار مقرون به‌صرفه است.

ست مدیریتی تبلیغاتی 2 تکه جیبی شامل یک عدد جا کلیدی از چرم و فلز و یک عدد جا کارتی از چرم و فلز است. ترکیب دو عدد از کاربردی‌ترین وسایلی که افراد در طور شبانه‌روز با آن سروکار دارد از این ست مدیریتی تبلیغاتی 2 تکه جیبی، هدیه‌ای کاربردی و منحصربه‌فرد ساخته است.

جا کارتی که لوگو یا نام تجاری شما بر روی آن درج شده باشد با خود می‌تواند نام تجاری شما را در یادها ماندگار کند. همینطور جا کلیدی تبلیغاتی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی است. جمع شدن این دو هدیه تبلیغاتی در ست مدیریتی تبلیغاتی 2 تکه جیبی تمام آن چیزی است که برای انتخاب هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی خود نیاز دارید. برای ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

کیف لپ تاپ تبلیغاتی

پیشرفت دنیای علم و فناوری باعث شده است تا کامپیوترهای جاگیر خانگی جای خود را به لپ تاپ بدهند. کیف لپ تاپ تبلیغاتی نیز در میان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی انتخاب مناسبی است. امروزه تقریبا تمامی افرادی که با فناوری در ارتباط هستند از لپ تاپ استفاده می‌کنند و کیف لپ تاپ تبلیغاتی می‌تواند برای آن‌ها بسیار کاربردی باشد.

هنگامی که بازدیدکنندگان غرفه شما در نمایشگاه کیف لپ تاپ تبلیغاتی با نام و برند تجاری شما را همه جا همراه خود داشته باشند، درواقع این نام و نشان تجاری شماست که در ذهن همه خواهد ماند. کیف لپ تاپ تبلیغاتی تنها برای محافظت از لپ تاپ استفاده نمی‌شود. بلکه می‌تواند کیف مدرسه باشد. حتما دانش‌آموزان را دیده اید که با کوله‌پشتی بر دوش در مسیر مدرسه رفت و آمد می‌کنند. با درنظر گرفتن کیف لپ تاپ تبلیغاتی نام شما به‌همین سادگی در سطح وسیعی از شهر دیده خواهد شد. همه این کاربردهای فراوان کیف لپ تاپ تبلیغاتی آن را به گزینه‌ای ویژه برای هدیه تبلیغاتی نمایشگاه تبدیل می‌کند.

کیف لپ تاپ تبلیغاتی در رنگ مشکی مناسب برای استفاده در محل کار، مدرسه و… خواهد بود. کیفیت بالای این محصول آن را به هدیه‌ای ماندگار تبدیل می‌کند. امکان درج برند و نام تجاری شما با بهترین کیفیت بر روی کیف وجود دارد. کافیست با ما تماس بگیرید.

پاوربانک تبلیغاتی

یکی از هدایای نفیس و ارزشمندی که می‌توانید در مجموعه هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی خود در نظر بگیرید پاوربانک تبلیغاتی است. امروزه استفاده از تلفن‌های همراه به‌قدری بالاست که بعضا باتری برخی از تلفن‌های همراه قابلیت پشتیبانی ندارد و در میان روز تخلیه می‌شوند و باعث خاموش شدن تلفن همراه می‌شوند. در این هنگام است که داشتن یک پاوربانک می‌تواند ما را نجات دهد. کاربرد این دستگاه در زندگی روزمره ما در دنیای دیجیتال بسیار پررنگ است. کاربرد بالای این محصول باعث شده است تا گزینه خوبی برای تبلیغ نام تجاری شما باشد.

با تهیه پاوربانک تبلیغاتی به بازدیدکننده نشان خواهید داد که ارزش بالایی برا ایشان قائل هستید. هرچند که باتوجه به اینکه قیمت پاوربانک نسبت به هدایای دیگر بالاتر است، اما تهیه چند عدد آن می‌تواند ارزشی دو چندان به نام شما ببخشد. با درج نام و لوگوی شما بر روی پاوربانک تبلیغاتی بلیغاتی نام خود را در ذهن‌ها ماندگار کنید. تنوع این محصول در سایت نوبل گیفت بسیا بالاست و می‌توانید با توجه به سلیقه خود به انتخاب بپردازید.

کیسه پارچه متقال تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی که بسیار کاربردی و مفید است، کیسه پارچه متقال تبلیغاتی است. خوشبختانه در سال‌های اخیر توجه جامعه به محیط زیست بیش از پیش شده است و اقدامتی نیز در این زمینه انجام شده است. یکی از اقداماتی که در جهت حفاظت از محیط زیست انجام شده است، کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی است. خوشبختانه در سال‌های اخیر برای جایگزینی کیسه‌های پلاستیکی فرهنگ سازی شده است. به‌همین دلیل امروزه بسیاری از مردم ترجیح داده اند تا کیسه‌های پارچه‌ای را جایگزین کیسه‌های پلاستیکی کنند.

این امر فرصت مناسبی برای تبلیغات نام تجاری شما به‌وجود می‌آورد. با تهیه کیسه پارچه متقال تبلیغاتی و چاپ برند و نام تجاری خود بر روی آن باعث هرچه بیشتر دیده شدن نام خود خواهید شد. رنگ سفید این کیسه باعث می‌شود تا هر طرح و رنگی را به‌خوبی بتوانید بر روی آن چاپ کنید. همچنین جنس کیسه پارچه متقال تبلیغاتی به‌گونه‌ای است که قابلیت شستشو دارد و استحکام بالای آن به عمر کیسه خواهد افزود. کاربردی بودن و عمر بالای این محصول باعث می‌شود تا نام تجاری شما تا سال‌های بسیاری دیده شود و در ذهن ماندگار باشد.

دستکش کار تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی که می‌تواند بسیار کاربردی باشد، دستکش کار تبلیغاتی است. مخصوصا اگر کسب‌وکار شما در ارتباط با صنعت و ابزارآلات باشد. در این صورت یکی از بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین هدایای تبلیغاتی که می‌توانید به بازدیدکنندگان غرفه خود اهدا کنید دستکش کار تبلیغاتی است. دستکش کار تبلیغاتی در باغبانی، کارهای ساختمانی، مکانیک و قطعات و… وسیله‌ای ضروری است که همه افراد مرتبط با این صنعت بارها و بارها آن را در طول عمر کاری خود خریداری می‌کنند. در این هنگام است که دستکش کار تبلیغاتی با نام تجاری و برند شما می‌تواند باعث ماندگاری نام تجاری شما در ذهن بازدیدکننده شود.

نوبل گیفت با ارائه کردن محصولات خود با بالاترین کیفیت، ضامن ماندگاری هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی خواهد بود. همچنین با چاپ لوگو و برند تجاری با کیفیت بالا نام شما در ذهن افراد ماندگار خواهد شد. برای استعلام قیمت و مشاوره با ما در تماس باشید.

تهیه بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی در تهران

امیدواریم تا به اینجای مقاله با پرفروشترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی به‌خوبی آشنا شده باشید. اما شاید این سوال برای شما بوجود آمده باشد که این محصولات را بهتر است از کجا سفارش بدهید؟ بالاترین کیفیت این محصولات کجا عرضه می‌شود؟ پاسخ سوال شما در دست ماست.

مجموعه نوبل گیفت واقع در تهران یکی از بهترین مراکز تهیه هدایای تبلیغاتی و سازمانی است. در نوبل گیفت می‌توانید تقریبا برای هر مناسبتی هدایای مورد نظر خود را پیدا کنید. تنوع بالای محصولات نوبل گیفت باعث شده است تا هیچ سلیقه و نیازی بی‌پاسخ نماند. همچنین با هر بودجه‌ای که داشته باشید با کمک نوبل گیفت می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. افتخار نوبل گیفت این است که بهترین محصولات را با بهترین کیفیت و بالاترین سطح خدمات به مشتریان به شما مشتریان عزیز عرضه کند. به‌همین خاطر است که نوبل گیفت با جلب اعتماد مشتریان خود توانسته است در بین رقبا جای خود را پیدا کند و سرآمد باشد.

با تهیه هدایای خود از نوبل گیفت می‌توانید لوگوی کسب‌وکار خود یا نام تجاری خود را با بالاترین کیفیت و ظرافت بر روی هدایا درج کنید. درواقع با نوبل گیفت بهترین محصولات را با بهترین کیفیت شخصی‌سازی کنید و در جهت تبلیغ هرچه بهتر کسب‌وکار خود قدم بردارید. برای اطلاع بیشتر از محصولات، دریافت مشاوره،  استعلام قیمت و… با مشاورین ما در تماس باشید. نوبل گیفت تمامی سفارش‌های در سطح تهران با به‌طور رایگان برای شما ارسال خواهد کرد.

ثبت سفارش هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی در نوبل گیفت

امروزه تقریبا تمامی فعالیت‌های روزمره به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود. به‌همین دلیل به‌منظور رفاه حال مشتری شرایطی فراهم شده است تا بتوانید سفارشات هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت به سفارشات شما رسیدگی کنند. تنها کافیست تا کد محصول مورد نظر خود را به شماره واتسپ 09032882778 ارسال کنید تا مشاوران ما برای ثبت نهایی با شما تماس بگیرند. فراموش نکنید که همراه با نوبل گیفت همواره می‌توانید از خلاقیت خود استفاده کنید و ست‌ها و سفارشات شخصی شده داشته باشید. پس حتما ایده‌های خود را با ما در میان بگذارید. مشاورین ما با همراهی شما ایده ذهنی شما را اجرا خواهند کرد و در اسرع وقت آن را به دست شما خواهند رساند. تنها کافی است با ما در تماس باشید.