انتخاب هدیه برای مدیران در بعضی از مناسبت‌های خاص مثل سالگرد تولد، عید نوروز، شب یلدا و… یکی از چالش‌های جذاب برای کسب‌و‌کار‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی است. به‌ همین دلیل برای کمک در تصمیم‌گیری شما یک راهنمای کامل برای انتخاب هدیه تبلیغاتی رسمی برای مدیران آماده کرده‌ایم. در این مقاله می‌خواهیم ۲۵ هدیه تبلیغاتی خاص مناسب مدیران را به شما معرفی کنیم:

۱) ست کیف، کمربند و جاکلیدی

اگر فرد سرشناسی هستید و می‌خواهید هدیه خاص و جذاب برای مدیران تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما ست کیف، کمربند و جاکلیدی است. ست کیف، کمربند و جاکلیدی می‌تواند از لحاظ کاربردی و ظاهری متنوع باشد. بااین‌حال ویژگی‌های کلی این ست را به شما توضیح می‌دهیم:

  • جعبه ست. دیگر نیاز نیست به دنبال جعبه کادو باشید؛ چرا که این ست جذاب در جعبه‌های زیبا و کاربردی باکیفیت بالا قرار دارد.
  • طراحی مدرن و شیک
  • استفاده از چرم باکیفیت در محصول

۲) ست کیف پول، جاکارتی، خودکار، جاکلیدی و فلش

این ست به طور عمومی برای افرادی مانند مدیران و دانشجویان کارآمد است که نیاز به نگهداری کارت‌های ویزیت یا کارت‌های عضویت دارند و همچنین، به‌وسیله خودکار می‌خواهند یادداشت‌برداری کنند. این ست مدیریتی ویژگی‌هایی دارد که در ادامه آن را توضیح می‌دهیم:

  • جا‌کارتی بسیار خاص از جنس آلومینیوم سبک و باکیفیت.
  • جاکلیدی شیک و ساده.
  • استفاده از چرم مشکی و باکیفیت در تمام اقلام این ست.
  • خوش‌دست بودن این ست، باعث می‌شود برند شما در همه‌جا دیده شود.

۳) ست تبلیغاتی فلش چرمی، جاکارتی و خودکار

این ست مناسب مدیرانی است که بیشتر با سیستم و فضای آنلاین کار می‌کنند و می‌خواهند اطلاعات دیجیتالی خود را در فلش ذخیره کنند. خصوصیات این ست:

  • فلش چرمی ۱۶ گیگ که با برند انتخابی شما، روی آن حک می‌شود.
  • خودکار فلزی با مغزی روان و سبک با جوهری باکیفیت.
  • جاکارتی خوش‌دست و سبک.

۴) ست فلاسک، پاوربانک و اسپیکر

این ست مناسب مدیرانی است که به فعالیت‌های خارج از منزل و برقراری ارتباط با دیگران نیاز دارند. خصوصیات این ست: 

  • پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر با روکش چرم مشکی
  • فلاسک درجه‌دار
  • اسپیکر بلوتوثی تبلیغاتی که ‌می‌توانید از آن برای پخش موسیقی یا پادکست در محل کار خود استفاده کنید.

این ست با ترکیب این ویژگی‌ها، به‌عنوان یک هدیه مفید و جذاب برای مدیران خواهد بود.

۵) ست مدیریتی دمنوش

ست مدیریتی دمنوش برای مدیرانی که در محیط‌های استرس‌زا کار می‌کنند و خواستار زندگی سالم هستند، بهترین هدیه است. محتویات این‌ ست شامل: فرنچ‌ پرس، دراژه‌شکلاتی و ۳ ظرف د‌منوش است که برند انتخابی شما، در تک‌تک اقلام حک می‌شود.

۶) ست مدیریتی تبلیغاتی قهوه

در دنیای مدیریت و کسب‌وکار لحظات استراحت و تأمین انرژی، اهمیت زیادی دارد؛ اما چگونه می‌توان این لحظات را لذت‌بخش و به‌یادماندنی کرد؟ پیشنهاد ما به شما خرید ست مدیریتی قهوه که دارای موکاپات ۲ کاپ، نیم ماگ تمام مشکی، فرنچ‌ پرس و قهوه است. هدیه دادن ست مدیریتی به مدیران کمک می‌کند، آن‌ها انرژی بیشتری در محل کار داشته باشند و به خوبی امور مدیریت را اداره کنند. ویژگی‌های این ست کاربردی شامل: طراحی شیک و مدرن، رنگ‌بندی مشکی و بسته‌بندی هارد باکس باکیفیت بالا است.

۷) ست مدیریتی ۴ تکه کوهنوردی

این ست مدیریتی، شامل ۴ محصول: اسپیکر کوهنوردی Kimiso، فلاسک درجه‌دار Unique، فلش چرخشی ۱۶ گیگابایت و خودکار تاچ دار است. اگر می‌خواهید برند شما علاوه بر محیط‌های کاری، در سفر و طبیعت هم تبلیغ شود پیشنهاد می‌کنیم، این هدیه را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که این هدیه مناسب همه نیست و شما باید ابتدا از علایق مدیر، باخبر باشید. 

۸) ست مدیریتی اسپیکر، دفترچه یادداشت اروپایی، جاکلیدی و پاوربانک

این محصولی که به شما معرفی می‌کنیم برای بانوان مدیر، بسیار جذاب است؛ چرا که طراحی این محصول بادقت و ظرافت زیادی انجام شده. به‌طورکلی این محصول مناسب بانوانی است که به دنبال یک ترکیب کامل از کیفیت و زیبایی در ابزارهای خود هستند.

۹) ماشین‌حساب و خودکار

این هدیه، مناسب مدیرانی است که در زمینه‌هایی مانند: مالیات، حسابداری و یا تجزیه‌وتحلیل داده‌ها فعالیت می‌کنند. این محصول، دارای یک ماشین‌حساب و یک خودکار فلزی به همراه بسته‌بندی هارد باکس است.

۱۰) فلاسک و چتر

برای مدیرانی که فعالیت زیادی در خارج از دفتر دارند و یا به سفرهای کاری زیادی می‌روند، این محصول، می‌تواند بهترین هدیه باشد؛ بنابراین، انتخاب یک فلاسک و چتر به‌عنوان هدیه برای یک مدیر، به شرایط شخصی و سبک زندگی او بستگی دارد. این محصول شامل یک فلاسک ۴۵۰cc و یک چتر در یک بسته‌بندی با کیفیت است.

۱۱) پک هدیه زعفران و هل چرمی

 آیا از خرید هدیه‌های تکراری و قدیمی خسته شده‌اید؟ یا دوست دارید که یکی از خاص‌ترین گزینه‌ها برای هدیه‌دادن را بشناسید؟ این پک خاص و کاربردی به دلیل ارزش بالای خود، بهترین گزینه برای هدیه دادن به مدیرانی است که کسب‌وکارهای بزرگ یا در حال رشد را مدیریت می‌کنند. این پک شامل: هاون، زعفران، هل، قوری و گل محمدی است.

۱۲) مجموعه یلدایی و تابلوفرش

مجموعه یلدایی و تابلو فرش، به دلیل طراحی زیبا و فرهنگی بودن آن، برای افرادی که علاقه‌مند فرهنگ و تمدن ایرانی هستند، بسیار جذاب است. اگر فرهنگ در سازمان شما دارای اهمیت است، می‌‌توانید از این هدیه استفاده کنید. در ادامه محتویات این مجموعه را توضیح می‌دهیم:

  • انواع خشکبار
  • میوه‌های خشک
  • تابلو‌فرش از جنس مواد اولیه باکیفیت

۱۳) ست تبلیغاتی برای مدیران مالی

هدیه‌دادن ست تبلیغاتی برای مدیران مالی می‌تواند باعث تقویت ارتباطات و صمیمیت شود. این ست در عین اینکه بسیار شیک و خاص است، می‌تواند به نیا‌زهای مدیران مالی پاسخ دهد. مدیران مالی از بخش‌های مهم هر کسب‌و‌کاری هستند. این هدایا به آن‌ها کمک می‌کند تا فعالیت‌های خود را بهتر و سریع‌تر انجام دهند؛ همچنین از دریافت این هدایا حس ارزشمند بودن می‌کنند.

۱۴) صنایع‌دستی تبلیغاتی

اگر می‌خواهید یک نمادی از تقدیر و ارزش‌گذاری را هدیه بدهید، بی شک صنایع‌دستی تبلیغاتی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این صنایع با نقش و نگارهای خاص و منحصربه‌فردی عرضه می‌شوند و شما می‌توانید انواعی از آن را تهیه کنید. این کالا به‌صورت نیم ست بشقاب و گلدان میناکاری شده ساخته می‌شود.

۱۵) دیوان حافظ و قرآن کریم مدل ترمه

این هدایای ارزشمند، به مدیران کمک می‌کنند که در تصمیم‌گیری‌هایشان از آن‌ها بهره‌مند شوند. بنابراین اگر می‌خواهید نشان دهید که ارزش‌های معنوی در محیط کاری اهمیت دارد، این محصول باارزش را فراموش نکنید. کالای معرفی شده دارای یک ساعت‌ جیبی، جعبه چوبی با پوشش چرم و خودنویس منبت‌کاری‌شده است که همه آنها باظرافت و دقت ویژه‌ای ایجاد شده.

۱۶) خودکار و روان‌نویس هخامنشی رنگ سفید

خودکار و روان‌نویس یک انتخاب بسیار محبوب و کاربردی است که به مخاطب احساس ارزشمندبودن می‌دهد. این نوع هدایا به‌عنوان یک ابزار نوشتاری باکیفیت، می‌توانند برای مخاطبان در زمینه‌ها و موقعیت‌های مختلفی مفید باشند. برای مثال از آنها می‌توان برای نوشتن یادداشت‌های روزانه، امضاگذاری مستندات و یادداشت‌برداری از جلسات استفاده کرد.

۱۷) ست رومیزی مدیریتی چرمی

اگر دنبال یک انتخاب بسیار لوکس و کاربردی برای مدیران خود هستید از خرید این ست جذاب غافل نشوید. این ست برای مدیرانی که در محیط‌های اجرایی و مدیریتی فعالیت دارند، بسیار مناسب است. اقلامی که در این ست وجود دارند عبارت‌اند از:

  • پد نوشتن
  • قلم نویس
  • ساعت رومیزی با طراحی شیک و مدرن
  • قفل نامه یا جعبه برای نگهداری اسناد مهم
  • دفترچه یادداشت
  • سینی مدارک

۱۸) ارگانایزر تبلیغاتی مدیریتی

ارگانایزر تبلیغاتی مدیریتی معمولاً شامل مجموعه‌ای از وسایل و ابزارهای مختلف هستند که به مدیران کمک می‌کنند تا فعالیت‌های تبلیغاتی خود را به بهترین شکل انجام دهند. این ارگانایزر شامل یک پاوربانک ۸۰۰۰ میلی‌آمپری، کابل دو منظوره شارژ و فلش مموری ۱۶ گیگ است.

۱۹) مانیکور و پدیکور به همراه فلاسک دیجیتال

این نوع هدایا می‌توانند به‌عنوان هدیه ای مختص مدیران زن در محیط کار باشد. اهدای هدایایی که مختص افراد هستند، احساس اهمیت زیادی در آن‌ها ایجاد می‌کند. این محصول، باکیفیت بسیار مرغوبی تولید می‌شود تا بتواند ماندگاری زیادی داشته باشد. بسته‌بندی لوکس، دیگر نکته مثبت این کالا است.

۲۰) اسپرت و سلامت

برخی از مدیران علاقه‌مند ورزش هستند و دادن این هدیه حس خوبی به آن‌ها می‌دهد. ورزش و فعالیت‌های بدنی کمک می‌کنند تا مدیران بتوانند استرس‌های کاری را مدیریت کنند و بهتر کار کنند. محصول اسپرت و سلامت شامل: ماساژور، کیف کمری، کرنومتر و هد لامپ است.

۲۱) ارگانایزر رومیزی

یک ارگانایزر رومیزی می‌تواند به مدیران کمک کند که اسناد، ابزارهای مدیریتی و دیگر موارد را به‌درستی مرتب کنند. بنابراین، استفاده از ارگانایزرها باعث کاهش استرس و سازماندهی بهتر می‌شود. ابزارهای این پک هدیه شامل موارد زیر است: جعبه‌ها و قسمت‌های ذخیره سازی، پایه و حامل، تقویم، ساعت رومیزی.

۲۲) جاکارتی مگنتی و جاکلیدی

این نوع هدایا قابلیت بالایی برای شخصی‌سازی دارند، به این معنی که می‌توانید نام مدیر، لوگو یا حتی پیام خاصی را بر روی جاکارت و جاکلیدی قرار دهید. این کار باعث می‌شود که هدیه شما به شخصیت خاص و منحصربه‌فرد مدیر ارتباط داشته باشد.

۲۳) عطر و پاوربانک

به‌طور کلی، این هدایا نه‌تنها نشان از توجه شما به مدیران هستند، بلکه می‌توانند رابطه شما با آنها را تقویت کرده و به ایجاد یک بستر ارتباطی مثبت و مؤثر کمک کنند. این عطر بسیار باکیفیت و درجه یک است که به همراه پاور بانک ۱۰ هزار میلی‌آمپری قرار دارد.

۲۴) جاکلیدی و خودکار فلزی 

جاکلیدی به‌عنوان یک ابزار کمکی بسیار کاربردی است که به مدیران کمک می‌کند تا کلیدهای مختلف خود را به‌درستی و امن نگهدارند. همچنین خودکاری با طراحی مدرن و باکیفیت، می‌تواند به مدیران کمک کند تا به بهترین شکل ممکن بنویسند و چیزهای مختلف را امضا کنند.

۲۵) ابزار مدیریتی

این ابزارها برای مدیران فنی و تعمیراتی، مدیران عملیاتی و نگهداری و مدیران ساختمانی بسیار کاربردی هستند که باعث می‌شوند کارهای روزانه خود را به بهترین نحو انجام دهند و شامل: کیف پیچ‌گوشتی ۲۴ عددی، چراغ‌قوه شارژی و نگهدارنده موبایل است.