نمایشگاه‌های تخصصی یکی از بهترین فرصت‌ها برای معرفی کسب‌وکار شما به مشتریان، دیگر هم‌صنفان و همکاران هستند. علاوه بر این، فرصتی خوب برای تبلیغات و مارکتینگ برند شما نیز به شمار می‌آیند. و یکی از استراتژی‌های تبلیغاتی که به خوبی در نمایشگاه‌ها قابل اجراست، اهدای هدایای تبلیغاتی به مشتریان و بازدیدکنندگان از غرفه است. در این میان بسیار مهم است که در بین تنوع بالای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید تا بیشترین اثر بخشی را بر روی کسب‌وکار شما داشته باشد.

به دلیل اهمیت بالای این مسئله، ما قصد داریم تا در این مقاله به معرفی چند مورد از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه کف پوش ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته  بپردازیم. شما می‌توانید با ایده گرفتن از این هدایا، با هدایای تبلیغاتی مناسب خود آشنا شوید. همچنین می‌توانید تمامی هدایای تبلیغاتی معرفی شده را از نوبل گیفت تهیه کنید. پس با ما تا انتهای مقاله امروز همراه باشید.

درباره نمایشگاه

نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری محسوب می‌شود که هر ساله در تهران جریان خواهد داشت. نمایشگاه فرش ماشینی یکی از ده‌ها نمایشگاهی است که سالانه در تهران برگزار می‌شود تا فرصتی برای گردهمایی فعالین صنعت فرش، کف پوش و موکت باشد. در این نمایشگاه جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های صنعت فرش و کف پوش و موکت معرفی می‌شود و فرصتی بی‌نظیر برای تبادل تجربیات و اطلاعات است. شرکت در این رویداد می‌تواند برای هر کسب‌وکار مرتبط بسیار مفید و سودمند باشد. علاوه بر آن فرصتی مناسب برای مارکتینگ و معرفی هر چه بهتر نام تجاری و برند شما به دیگر همکاران و بازدیدکنندگان است.

زمان برگزاری نمایشگاه

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته در تاریخ 23 مهرماه تا 26 مهرماه سال 1403 برگزار می‌شود و شما می‌توانید از ساعت 8 تا 15 برای بازدید از این نمایشگاه در محل برگزاری نمایشگاه حضور به هم برسانید.

محل برگزاری نمایشگاه

محل برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران است و برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانید به آدرس بزرگراه چمران شمال، بعد از پل یادگار امام، خیابان سئول مراجعه کنید.

برگزار کننده نمایشگاه

برگزار کننده شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته شرکت توسعه اوراسیا نوید است و مسئولیت برگزاری این رویداد بزرگ و مهم را این شرکت بر عهده دارد.

شرکت کنندگان

شرکنندگان نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته را می‌تواند طیف وسیعی از افراد و کسب‌وکارها تشکیل بدهد. تمامی صنایع وابسته به تولیدات منسوجات فرش و موکت و دیگر صنایع وابسته به کف‌پوش‌ها می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. به‌طور دقیق‌تر، این نمایشگاه عرصه‌ای برای حضور شرکت کنندگان زیر خواهد بود:

  • تولید کنندگان فرش ماشینی و موکت: اولین گروه از شرکت کنندگان که به ذهن خطور می‌کند تولید کنندگان فرش ماشینی و موکت هستند. این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی جدیدترین محصولات و جدیدترین طرح‌ها و رنگ‌های تولید شده است که تولید کنندگان فرش ماشینی و موکت می‌توانند به خوبی از این فرصت استفاده کنند.
  • تولید کنندگان نخ و الیاف: از دیگر شرکت کنندگان این رویداد می‌توان به تولید کنندگان نخ و الیاف اشاره کرد که تامین کنندگان کارخانجات نساجی و فرش ماشینی به‌حساب می‌آیند. این نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی تولیدکنندگان فرش ماشینی و موکت با جدیدترین تولیدات الیاف و نخ است.
  • تولید کنندگان کف پوش: بخشی از این نمایشگاه به کف‌پوش‌ها اختصاص داده شده است و می‌توان در این نمایشگاه بهترین تولید کنندگان کف پوش را ملاقات کرد.
  • تولید کنندگان ماشین آلات و تجهیزات: تولید کف پوش، موکت و فرش ماشینی نیازمند ابزارآلات و ماشین آلات باکیفیتی است که بتواند منتج به تولید محصولات باکیفیت بشود. بنابراین این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شرکت‌های ماشین سازی است تا محصولات خود را به مصرف کنندگان معرفی کنند.
  • تولید کنندگان مواد شیمیایی و رنگ‌ها: از دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه تولید کنندگان رنگ و مواد شیمیایی هستند. این مواد در رنگرزی و تولید الیاف فرش و موکت و همچنین تولید کف پوش کاربرد اساسی دارند.
  • شرکت‌های دکوراسیون و طراحی داخلی: از دیگر افرادی که با فرش و موکت و کف پوش ارتباط تنگاتنگی دارند، طراحان دکوراسیون داخلی هستند و شما می‌توانید شرکت‌های دکوراسیون و طراحی داخلی را در این نمایشگاه ملاقات کنید.
  • و…

اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت و فرش ماشینی

هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغاتی است که امتحان خود را نیز به بهترین نحو پس داده است. در دنیای مارکتینگ استراتژی‌ها و روش‌های مختلفی برای گسترش نام تجاری وجود دارد اما استفاده از هدایای تبلیغاتی یک ویژگی بارز نسبت به دیگر روش‌ها دارد. در استراتژی در نظر گرفتن هدایای تبلیغاتی درواقع این هدایای تبلیغاتی نیستند که به مخاطبین شما اهدا می‌شوند بلکه این حس خوبی است که در هنگام دریافت هدیه دریافت خواهند کرد و این حس خوب با نام شما گره خواهد خورد.

در بحث هدایای تبلیغاتی بسیار مهم است که این هدایا در چه زمانی و به چه صورتی به دست مخاطبین می‌رسد. انتخاب زمان درست می‌تواند بر تاثیر هدیه تبلیغاتی که برای کسب‌وکار خود در نظر گرفته اید بیافزاید. همچنین این هدایا با همزمانی خود با مناسبات مختلف می‌تواند یادمانی از آن رویداد باشند. یکی از فرصت‌های مناسب برای در نظر گرفتن هدایای تبلیغاتی، نمایشگا‌ه‌های تخصصی است که فرصتی مناسب برای مخاطبین حرفه‌ای حوزه فعالیت شما خواهد بود. رویدادهایی نظیر نمایشگاه نه تنها می‌تواند فرصت خوبی برای جذب مشتریان جدید باشد، بلکه می‌تواند نام شما را در بین همکاران و رقبا به‌خوبی پررنگ کند.

درواقع رویدادهایی مانند نمایشگاه‌های تخصصی فرصتی مناسب برای دیدار با افراد جدیدی است که به‌صورت بالقوه می‌توانند مشتریان جدید شما باشند و یا مدیران کسب‌وکارهای مشابه که برای همکاری، تعامل و یا ایده‌برداری از دیگر محصولات از نمایشگاه بازدید می‌کنند. و در این میان در نظر گرفتن هدایای تبلیغاتی مختلف باعث می‌شود تا احساس خوب ارزشمندی را با بازدیدکنندگان غرفه خود به اشتراک بگذارید تا هر بار که نام تجاری شما به گوششان می‌خورد یا لوگوی شما را می‌بینند، برایشان تداعی آن حس خوب باشد. در نتیجه این اتفاق نام تجاری شما در ذهن این افراد ماندگار خواهد شد و ماندگار خواهد ماند.

هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه بین المللی کف پوش ها؛ موکت و فرش ماشینی

حالا که با اهمیت بالای هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه آشنا شدیم، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که بهترین هدیه تبلیغاتی به این منظور چیست. چگونه می‌توانیم هدایایی انتخاب کنیم که در نهایت بالاترین بازخورد را به ما بدهد؟ در این بخش به بررسی این موارد خواهیم پرداخت و چند مورد از این هدایا را معرفی خواهیم کرد.

در زمینه درنظر گرفتن هدیه تبلیغاتی مناسب در نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف، نکاتی وجود دارد که رعایت کردن آن می‌تواند کمک بسیاری به موفقیت تبلیغات و مارکتینگ شما کند.

  • هدیه شما باید در زمینه فعالیتتان باشد: می‌توان علائق و نیازهای افرادی که از نمایشگاه‌های تخصصی بازدید می‌کنند را از موضوع نمایشگاه حدس زد. با در نظر گرفتن هدایای تبلیغاتی که در حوزه تخصصی نمایشگاه باشند، ارزش معنوی و کارایی هدیه تبلیغاتی خود را بالا ببرید و به نام تجاری خود شانس بیشتری برای دیده شدن بدهید.
  • جامعه هدف خود را بشناسید: در صورتی که بدانید هدایای تبلیغاتی شما قرار است به دست چه کسی برسد، می‌توانید هدایای تبلیغاتی خود را دقیق‌تر و موثرتر انتخاب کنید. هرچه هدایای تبلیغاتی شما مناسب‌تر و محبوب‌تر باشد، استفاده از آن بیشتر می‌شود و نام تجاری شما ماندگار خواهد شد.
  • هدایای کاربردی را در نظر داشته باشید: یکی از بهترین گزینه‌ها برای درنظر گرفتن به‌عنوان هدیه تبلیغاتی در هر زمینه کاری، هدایای تبلیغاتی کاربردی است. کاربردی بودن هدایا باعث می‌شود تا میزان استفاده از آن هدیه به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کند. با بالا رفتن استفاده از هدایای تبلیغاتی مزین با نام تجاری شما، افراد بیشتری شانس دیدن نام تجاری و لوگوی شما را خواهند داشت و در ذهن افراد بیشتری ماندگار خواهد شد.

با در نظر گرفتن این نکات قصد داریم تا چند نمونه از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه فرش ماشینی را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه بمانید.

خودکار و روان نویس تبلیغاتی

همانطور که گفتیم، یکی از موفق‌ترین انتخاب‌‌ها برای هدایای تبلیغاتی انتخاب هدایای تبلیغاتی کاربردی است و یکی از این هدایای تبلیغاتی کاربردی، خودکار و روان نویس تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی کاربردی استفاده بالایی دارند و ممکن است حتی به‌صورت روزانه از آن‌ها استفاده شود. این امر باعث می‌شود نام تجاری یا لوگوی شما که بر روی خودکار یا روان نویس تبلیغاتی چاپ شده است به تعداد دفعات بیشتری دیده شود و شانس بیشتری برای ماندگاری در ذهن افراد داشته باشد.

همچنین کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی مانند خودکار و روان نویس باعث می‌شود تا علاوه بر فردی که این هدیه را دریافت می‌کند، در دست افراد بسیاری دست‌به‌دست شود و جامعه بزرگتری از افراد شانس رویارویی با نام تجاری شما را داشته باشند. همچنین خودکار و روان نویس تبلیغاتی در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شود که باعث می‌شود دست شما در انتخاب بسیار باز باشد و بتوانید هدیه خود را در طرح و رنگی ماندگار و تاثیرگذار سفارش بدهید. علاوه‌بر این قیمت مناسب خودکار تبلیغاتی باعث می‌شود بتوانید تعداد بالایی از این هدیه تبلیغاتی تهیه کنید تا به تمامی بازدیدکنندگان غرفه شما خودکاری با نام تجاری و لوگوی شما برسد.

خودکار تبلیغاتی

جا سوییچی تبلیغاتی

از بین تنوع بیشمار هدایای تبلیغاتی، هدایای بسیاری می‌توانند مناسب نمایشگاه فرش ماشینی باشند. یکی از این هدایای تبلیغاتی، جا سوییچی تبلیغاتی است. جا سوییچی تبلیغاتی نیز مانند خودکار تبلیغاتی در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی تولید شده است که می‌تواند انتخاب‌های بسیار و خوبی برای انتخاب بهترین گزینه به شما بدهد. جا سوییچی تبلیغاتی نیز از دسته هدایای کاربردی است که به واسطه کاربرد فراوان آن می‌تواند سفیر خوب و کاربردی‌ای برای نمایاندن نام تجاری و لوگوی شما به دیگران باشد.

همچنین جا سوییچی از ابزارهایی است که ممکن است به دست دیگر افراد نیز برسد یا بر روی میز به جا بماند. اتفاقاتی از این دست تاثیر مثبتی در روند تبلیغاتی برند شما خواهد داشت و باعث شد افراد بیشتری شانس مواجه شدن با نام تجاری شما را داشته باشند. همین امر بر ماندگاری نام شما در یاد افراد تاثیر مثبت و چشم‌گیری خواهد داشت. همچنین می‌توانید با استفاده از جا سوییچی تبلیغاتی و خودکار یا روان نویس تبلیغاتی ست هدیه تبلیغاتی تهیه کنید و بر ارزش هدیه خود بیش از پیش بیافزایید.

جاکلیدی تبلیغاتی

ماگ و لیوان تبلیغاتی

نمی‌شود از هدایای تبلیغاتی صحبت به میان آورد و از ماگ و لیوان تبلیغاتی یاد نکرد. ماگ و لیوان تبلیغاتی نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی هستند که همچنین می‌توانند گزینه مناسبی برای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی باشند. ماگ و لیوان تبلیغاتی در نمایشگاه فرش ماشینی نیز می‌توانند به‌خوبی بدرخشند. ماگ و لیوان تبلیغاتی از دسته محصولاتی هستند که در شکل‌ها و رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شوند و این تنوع دست شما را برای چاپ هر طرح و رنگی بر روی آن باز خواهد گذاشت. شما می‌توانید نام تجاری و لوگوی خود را بر روی لیوان تبلیغاتی چاپ کنید. یا اینکه می‌توانید با توجه به زمینه تخصصی نمایشگاه فرش ماشینی، طرح‌های زیبا و چشم نوازی از فرش‌های ایرانی یا مدرن را بر روی لیوان تبلیغاتی چاپ کنید تا به عضوی جدانشدنی از میز کار یا آشپزخانه افراد تبدیل شود.

ماگ و لیوان تبلیغاتی از آن دسته هدایای کاربردی است که اگر با زمینه فعالیت هر کسب‌وکار ادغام شود می‌تواند تاثیر بارزی بر روی ماندگاری آن نام تجاری در ذهن افراد بگذارد. پس حتما این دسته از هدایای تبلیغاتی را برای برنامه تبلیغاتی کسب‌وکار خود در نظر داشته باشید.

ماگ و لیوان تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی نیز از دسته محصولاتی است که می‌تواند در لیست هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه فرش ماشینی قرار بگیرد. یکی از نکاتی که درباره نمایشگاه فرش ماشینی اهمیت دارد، بازدیدکنندگان این نمایشگاه هستند. فرش ماشینی از دسته محصولاتی است که از نیاز خانواده تا تجارت‌های بزرگتر را شامل می‌شود و علاوه‌بر صاحبین مشاغل بزرگ، زنان و مردان بسیاری برای تهیه نیاز منزل خود به این نمایشگاه مراجعه خواهند کرد. در این میان ساک تبلیغاتی می‌تواند هدیه مناسبی با توجه به نیاز یک خانواده باشد.

ساک دستی تبلیغاتی جایگزین خوبی برای پلاستیک‌های کوچک و بزرگ خواهد بود. با چاپ نام تجاری و لوگوی شما بر روی ساک دستی تبلیغاتی این نام و نشان همواره همراه آن‌ها خواهد بود و آن‌ها را در بازار، خیابان، اتوبوس، مترو و… همراهی خواهد کرد. همین امر باعث می‌شود تا افراد بیشتری شانس مواجهه با نام تجاری شما را داشته باشند. همچنین می‌توانید با چاپ طرح‌ فرش بر روی این هدیه، نام و یاد خود را هرچه  بیشتر با آن گره بزنید.

ساک دستی تبلیغاتی

پازل تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی بعدی که قصد داریم آن را معرفی کنیم، پازل تبلیغاتی است. پازل تبلیغاتی در واقع نوعی اسباب‌بازی فکری کوچک است که می‌تواند برای کودکانی که برای بازدید از نمایشگاه فرش ماشینی به همراه خانواده خود می‌آیند، هدیه جذابی باشد. همچنین سایر همکاران و بازدیدکنندگان از غرفه می‌توانند آن را برای کودکان خود ببرند. از آن‌جایی که فرش در ایران طرفداران بسیاری دارد و در طرح‌های جذابی طراحی می‌شود، هر کدام از این طرح‌ها می‌توانند به‌تنهایی اثری هنری محسوب شوند که کامل کردن آن می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

همچنین پازل تبلیغاتی که بر روی آن طرح‌های فرش چاپ شده باشد می‌تواند از نظر فرهنگی نیز بسیار مهم و حائز اهمیت باشد. زیرا باعث می‌شود تا کودکان هرچه بیشتر با هنر و صنایع دستی ایرانی آشنا شوند. البته شما می‌توانید پازل تبلیغاتی خود را در ابعاد و طرح دلخواه خود سفارش بدهید تا از بابت نتیجه دلخواهتان مطمئن باشید.

پازل تبلیغاتی

تراریوم تبلیغاتی

در بین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی دسته‌ای از هدایای تبلیغاتی هستند که به‌نسبت دیگر هدایای موجود در غرفه از ارزش مادی بالاتری برخوردار هستند و می‌توانند تاثیری پررنگ بر روی تبلیغات و مارکتینگ کسب‌وکار شما بگذارند. یکی از این هدایای تبلیغاتی، تراریوم تبلیغاتی است. اکثر افرادی که از نمایشگاه فرش ماشینی، کف‌ پوش و موکت ها دیدن می‌کنند افرادی هستند که به دکوراسیون و چیدمان منزل و محل کار خود اهمیت بسیاری می‌دهند. همچنین ممکن است به شغل طراحی داخلی مشغول باشند. یکی از هدایای خوب و مناسبی که می‌تواند به هر نوع دکوراسیونی زیبایی ببخشد تراریوم است و به‌همین خاطر تراریوم تبلیغاتی می‌تواند هدیه خوبی برای نمایشگاه فرش ماشینی و نمایشگاه‌هایی از این دست باشد.

با چاپ نام تجاری و لوگوی شما بر روی تراریوم تبلغیاتی و قرار گرفتن آن در دکوراسیون محل کار یا منزل، این شانس را خواهید داشت تا نام خود را در معرض دید افراد بسیاری قرار بدهید و خود را هرچه بیشتر به دیگران معرفی کنید. همچنین تراریوم تبلیغاتی در واقع موجودی زنده است که می‌تواند به محیط شما روح ببخشد.

تراریوم تبلیغاتی

دستکش کار تبلیغاتی

بخشی از نمایشگاه فرش ماشینی، کف پوش و موکت به کف پوش و هرچیزی که بتواند قابلیت پوشاندن کف را داشته باشد اختصاص داده شده است. این کار نیازمند تکنسین‌های ماهری است که بتوانند این کار را با دقت و مهارت بالا به نتیجه برسانند. همین امر باعث می‌شود تا بخشی از بازدید کنندگان این نمایشگاه را تکنسین‌ها و  متخصصین فنی این امر تشکیل بدهند. به همین دلیل یکی از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی که می‌توانید در غرفه خود در نظر داشته باشید، دستکش کار تبلیغاتی است.

دستکش کار کالایی بسیار کاربردی است که افرادی که به کار فنی مشغول هستند در مدت فعالیت خود تعداد بسیار زیادی از این دستکش را خریداری و استفاده می‌کنند. با در نظر گرفتن دستکش کار تبلیغاتی به‌عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی در غرفه خود، نام و لوگوی خود را در بین اهالی فن ماندگار کنید.

دستکش کار تبلیغاتی

تابلو فرش نفیس تبلیغاتی

یکی از هدایای بسیار نفیس و باارزشی که می‌توانید به‌عنوان هدایای تبلیغاتی در نظر داشته باشید، تابلو فرش نفیس تبلیغاتی است. تابلو فرش ها در طرح‌ها و ابعاد مختلفی طراحی و بافته می‌شوند که انواع ماشینی آن نسبت به انواع دستبافت آن از قیمت مناسب‌تری برخوردارند اما هنوز هم هدایایی با ارزش مادی بالا هستند. این ارزش مادی بالا احساس ارزشمندی بسیار زیادی به فردی که این هدیه را دریافت کرده است القا می‌کند و هر بار شنیدن دوباره نام تجاری شما یا دیدن لوگوی شما می‌تواند مجددا تداعی‌گر این حس خوب باشد. به‌همین دلیل هدایای تفیس می‌توانند در استراتژی‌های تبلیغاتی بسیار موثر عمل کنند. با توجه به اینکه ارزش مادی این هدیه بالاست می‌توانید تعداد محدودتری از آن را تهیه کنید و به مدیران و رئسایی که از غرفه شما دیدن می‌کنند اختصاص بدهید.

و در نهایت

نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته فرصت خوبی برای تولید کنندگان فرش و موکت، رنگ و مواد شمیایی، شرکت‌های دکوراسیون و طراحی داخلی و دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه است تا خدمات و تولیدات خود را به‌نمایش بگذارند و همکاری‌های تازه‌ای آغاز کنند. در نمایشگاه‌ها هدایای تبلیغاتی نقش پررنگی در تبلیغات و مارکتینگ ایفا می‌کنند. شما می‌توانید بسته به زمینه فعالیت کسب‌وکارتان و همچنین جامعه هدفی که قصد دارید نام تجاری خود را در آن جامعه گسترش بدهید، انتخاب کنید.

تفاوتی ندارد انتخاب شما برای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی کدام یک از این هدایای تبلیغاتی باشد. زیرا می‌توانید هر کدام از این هدایای تبلیغاتی را در نوبل گیفت بیابید. برای سفارش محصولات مورد نظر خود کد محصول را به شماره واتسپ نوبل گیفت بفرستید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.  با سفارش هدایای تبلیغاتی خود از کیفیت محصول و کیفیت چاپ لیزری اطمینان کامل داشته باشید.